
12 mjeseci provedbe
Počela provedba projekta: IKT rješenja za konkurentnije proizvode
Tvrtka ESCO-Fofonjka d.o.o. je 05.02.2020.g. temeljem uspješnog prolaska poziva Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) - 2 sklopila ugovor sa Ministarstvom gospodarstva, poduzetništva i obrta i Hrvatskom agencijom za malo gospodarstvo, inovacije i investicije o sufinanciranju projekta (bespovratna sredstva).
Naziv projekta: IKT rješenja za konkurentnije proizvode.
Glavne aktivnosti projekta:
- Nabava IKT poslovnih rješenja namijenjenih unapređenju poslovnih procesa
- Implementacija, prilagodba i integracija poslovnih rješenja s postojećim/novim IKT sustavom
Ciljevi i očekivani rezultati: Osnovni cilj ovog projekta je ulaganjem u IKT rješenja povećati konkurentnost kroz povećanje efikasnosti poslovanja skladišta, odjela konstrukcije, procesa računovodstva i nabave, a time doprinijeti i realizaciji strateških ciljeva Industrijske strategije RH te regionalnih/lokalnih ciljeva i razvojnih dokumenata. Realizacijom projekta poduzeće očekuje povećati broj zaposlenih osoba, povećati prihod od prodaje, unaprijediti 4 poslovna procesa te iskoristiti bespovratna sredstva.
Ukupna vrijednost projekta: 1.154.246,05 KN (sa PDV-om)
Iznos koji sufinancira EU: 637.143,81 KN (bez PDV-a)
Razdoblje provedbe projekta: od 15.01.2020. do 15.07.2021.
Novosti:
20.08.2020. – tijekom 6 mjeseci provedbe projekta, realizirali smo svih 10 aktivnosti planiranih u ovom 6. mjesečnom razdoblju. Osim aktivnosti vidljivosti projekta (objave u digitalnim i tiskanim medijima, plakat i naljepnice), nabavili smo računala sa svim komponentama i operativnim sustavom za potrebe skladišta i kontrole, memorije za servere, program za inovativno 3D modeliranje SolidWorks Premium 2020 te program za upravljanje dokumentima SolidWorks PDM Professional CAD Editor 2020.

22.11.2020. – nakon 9 mjeseci provedbe projekta imamo realiziranih 11 aktivnosti od ukupno predviđenih 16 aktivnosti. U trećem tromjesečju smo nabavili i implementirali SolidWorks Professional 2020, program za 3D modeliranje koji uključuje bazu standardnih strojarskih dijelova i sklopova. Ova aktivnost je uključila i testiranje programa i obuku zaposlenika u postupku nadogradnje programa za 3D modeliranje, a u konačnici omogućila nam kvalitetniju konstrukciju i dizajn proizvoda, alata i strojeva.

22.02.2021. – nakon 12 mjeseci provedbe projekta imamo realiziranih 13 aktivnosti od ukupno predviđenih 16 aktivnosti. U četvrtom tromjesečju smo nabavili i implementirali informacijski podsustav WMS s bar kodom koji primjenom pametnih uređaja i bar kod čitača automatizira zaprimanje, skladištenje, manipulaciju, rezerviranje i otpremu skladišnih artikala, inventuru, osigurava praćenje slijedivosti proizvodnih procesa te analizu izvršenih aktivnosti i izvješćivanje.
Također smo za skladište nabavili i implementirali program za izradu naljepnica za označavanje proizvoda, repromaterijala, potrošnog materijala, alata i rezervnih dijelova i alatnih čelika. Implementacijom ovog programa poduzeće je omogućilo digitalnu transformaciju cjelokupnog procesa označavanja, od dizajna do ispisivanja naljepnice. Posljedica implementacije su tečnije i agilnije operacije koje poduzeću omogućuju brži odaziv na promjene tržišnih uvjeta odnosno zahtjeva tržišta.

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Kontakt osoba za više informacija: Nenad Mrzlečki
Linkovi na relevantne stranice: www.strukturnifondovi.hr
